SZÓMŰHELY
BEMUTATKOZÁS
TRÉNEREINK
TRÉNINGEK
Kommunikációs tréningek
Vezetői tréningek
Üzleti hatékonyság tréningek
Gyógyszeripari tréningek
Csapatépítő tréningek
BLOG
KAPCSOLAT
Kommunikációs tréningek
Mindennapi kommunikáció
Interperszonális kommunikáció fejlesztése
A vitakultúra fejlesztése
Asszertív kommunikációs megközelítések a munkahelyen és a magánéletben
Kommunikáció az üzleti életben
Tárgyalástechnika
Ügyfélszolgálat, ügyfélmenedzsment
"Nehéz emberek" kezelése (ügyfelek, kollégák, beosztottak, vezetők)
Vásárlói panaszok kezelése
Prezentációs készségek fejlesztése, prezentációs technikák
Hatékony megbeszélés-vezetés, meetingkultúra
Kommunikáció az értékesítésben
Általános üzleti kommunikáció, értékesítési technikák
Az érzelmi híd-építés kommunikációs technikái
Stratégiai kérdezés az értékesítői munkában
Hatékony érvelés és ellenvetés-kezelés az értékesítői munkában
Eredményes zárási technikák az értékesítői munkában
Vevő / Páciens-fókuszú értékesítés (customer / patient-centric approach)
Kommunikáció az egészségügyben
Az egészségügyi szakdolgozói kommunikáció aktuális kérdései (Akkreditált képzés, - az akkreditáció érvényessége: 2020-2022)
Önmotiváció az egészségügyben (Akkreditált képzés, az akkreditáció érvényessége: 2020-2022)
Konfliktuskezelés az egészségügyi szakdolgozói munkában
Asszertív kommunikáció az egészségügyi szakdolgozói munkában
Neurolingvisztikai programozás - NLP
Ajánlatkérés
Tovább a vezetői tréningekre
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Elfogadom