Nem csak vezetőként vagy menedzserként, de magánemberként is gyakran találkozunk olyan
helyzetekkel, melyeket nehezen megoldhatónak gondolunk. A legtöbb ilyen helyzetnél a
megoldás gátjaként találunk egy embert (vagy embereket), akiről azt gondoljuk, hogy ő
képezi az akadályt abban, hogy célunkat elérjük.
Az embereket azonban lehet kezelni, csak megfelelő emberismeretre és kommunikációra
van szükség.
Azt, hogy mi mit látunk nehéz helyzetnek, azt pedig egyes egyedül mi döntjük el.
Soron következő nyitott tréningünkön az ilyen helyzetek megoldására adunk tippeket.
Vannak az üzleti, munkahelyi, és magánéleti helyzetekben egyaránt nehéz emberek, nehéz helyzetek, melynek kezelése nagyon is tanulható! Ebben segít tréningünk!
Néhány hétköznapi példa… :)
Hogyan kérjem vissza a kölcsönt, amit egy hónapra kértek tőlem fél éve?
Hogyan küldjem haza anyósomat, aki 3 hete jött hozzánk két napra?
Hogyan mondjam meg férjemnek, hogy mégis csak megvettem azt a cipőt 50.000Ft-ért?
Hogyan mondjam meg, hogy árat kell emelnem az infláció végett, hogy el ne veszítsem az ügyfelemet?
Hogyan kérjek több adminisztratív segítséget felettesemtől?
Hogyan kérjek béremelést?
Mit mondjak munkatársamnak, aki velem van egy szobában, ha nem bírom elviselni a parfümjét?
Temérdek ezekhez hasonló szituációval találkozik mindenki. A tréningünk ezen szituációk megoldásával foglalkozik!
A tréning során tudományos elméleti alapokon nyugvó, mindenki számára hasznos, a
gyakorlatban jól alkalmazható ismeretek hangoznak el és kerülnek bemutatásra.
Egy ember megítélése nagyon sokban függ a viselkedésétől és a kommunikációjától?
Ha ez igaz, miért is ne fejlesztenéd Te is a kommunikációdat?
Képzeld el azt az ideális állapotot, amikor bármilyen nehéz helyzetbe kerülsz, mégis eléred a
célodat, mindig megtalálod a megfelelő szavakat, mindenkivel megtalálod a megfelelő hangot, nem jössz ki a sodrodból.
Tudom, hogy ettől még messze vagy, de miért is ne lehetne ez a tréning az első lépés?
A lényeg, hogy a legtöbbet kommunikációd fejlesztésén fogunk dolgozni!
Neked nem kell szerepelned, csak átélned a helyzetek feszültségét a trénerek szituációiból!
Interaktivitás lesz, ugyanis fogunk kérdezni s önkéntesen lehet válaszokat adni.
Kitöltendő gyakorló feladatok is lesznek.
Közösen, kis csoportokban is lehet dolgozni majd.
LÁTHATOD, HOGY EZ EGY TRÉNING LESZ, NEM CSAK EGY ELŐADÁS.
20 ÉV KOMMUNIKÁCIÓS TAPASZTALAT EGY DÉLUTÁNBAN
Lassan (vagy gyorsan) hatvan év már mögöttem, és mivel hamar megtanultam beszélni, ebből majdnem 59-et emberekkel kommunikálva töltöttem el. Számos olyan élethelyzetet fel tudnék sorolni, – akár gyermekként, diákként, egyetemistaként vagy dolgozó felnőttként, – amikor nehéz helyzetbe kerültem. (A teljesség igénye nélkül: tanár-diák beszélgetés, iskolai felelés, vizsgázás, udvarlás, párkapcsolati konfliktusok, büntetés elkerülése közlekedési vétségnél, vezető beosztott és beosztott- vezető élethelyzetek, stb.) Ezeket többnyire a tanult kommunikációs minták felhasználásával ösztönösen oldottam meg, jól vagy inkább rosszul. Azért gondolom, hogy rosszul, mert így utólag visszagondolva lehetett volna sokkal jobban is, ha már ismeretében lettem volna néhány olyan kommunikációs eszköznek vagy trükknek, ami hozzásegít az eredményesebb megoldáshoz. Ha Te is érzed, hogy van még hová fejlődnöd, akkor itt a helyed. Bátran jelentkezz erre a képzésre.
14,900Ft /db