A tréning célja:
A gyógyszeriparban dolgozó értékesítők (orvoslátogatók, patikalátogatók) üzleti kommunikációjának fejlesztése.
Tekintettel az iparág specialitására, nem adunk meg képzési tematikát, hanem a Megbízóval való kommunikáció során egyénileg alakítjuk ki a fejlesztési irányokat.
A tréning folyamán alkalmazott módszerek:
A tréningre a közös párbeszéd, az interaktivitás jellemző. Tréningjeink teljes mértékben gyakorlatcentrikusak. A tréneri prezentáció mellett a résztvevők gyakorlatokat oldanak meg, ahol közös kis- és nagycsoportos szituációk segítségével gyakorolhatják be a tanult készségeket. A szituációs helyzetgyakorlatok megvalósítása megbízó igénye esetén kamerás rögzítéssel, elemzéssel, értékeléssel, visszajelzéssel történik.
Javasolt létszám:
A résztvevők optimális létszáma 8 – 15 fő.
Kinek ajánljuk a tréninget:
A gyógyszeriparban dolgozó értékesítő kollégáknak.
Gyógyszeriparban végzett tréningek referencia listája:
- Asszertív kommunikáció. Tréningek a Novo Nordisk Kft. orvos-látogatói számára.
- Asszertiviás az orvos-látogatásban. Tréning sorozat a Boehringer Ingelheim orvos-látogatói számára.
- Patient focus selling. Tréning sorozat a Mundipharma orvos-látogatói számára.
- Orvos-látogatók fejlesztése a Johnson & Johnson Kft. részére (3 éves program).
- Értékesítési készségek fejlesztése. Tréning az AIM Medical orvoslátogatói számára.
- Asszertiviás az orvos-látogatásban. Tréning sorozat az Astellas Pharma orvos-látogatói számára.
- Értékesítési tréning a Richter Gedeon Nyrt. orvoslátogatói számára.
- Termékspecifikus tréning a Lilly Hungária Kft. és Boehringer Ingelheim orvoslátogatói számára.
- Üzleti coaching tréning folyamat a Novartis Hungária Kft. orvoslátogatói számára.
- Tréningsorozat a Servier Hungária Kft. orvoslátogatói számára.