fbpx

Nehéz emberek és nehéz helyzetek kezelése

„Nehéz emberek márpedig vannak.
Nosza, küzdjünk meg velük!”

Mit érdemes tudni a könyvről?

Nem csak vezetőként vagy menedzserként, de magánemberként is gyakran találkozunk olyan
helyzetekkel, melyeket nehezen megoldhatónak gondolunk. A legtöbb ilyen helyzetnél a
megoldás gátjaként találunk egy embert (vagy embereket), akiről azt gondoljuk, hogy ő képezi az akadályt abban, hogy célunkat elérjük.

Az embereket azonban lehet kezelni, csak megfelelő emberismeretre és kommunikációra van szükség.

Azt, hogy mit látunk nehéz helyzetnek, azt pedig egyes egyedül mi döntjük el.
Ebben a könyvben ezen helyzetek megoldására adok tippeket. 

Ezt a könyvet egy kommunikációs tréning ihlette. Így lényegében ez egy oktatási segédanyag. 2023-ban tartottunk egy „Nehéz emberek és nehéz helyzetek kezelése” képzést, melynek az volt a célja, hogy bemutassuk milyen kommunikációs lehetőségeink vannak nehéznek tűnő helyzetek megoldására. A tréning jól sikerült, a visszajelzések is oly pozitívak voltak, hogy azt gondoltam megérdemli, hogy papírra vessem az ott elhangzottakat, csak egy kicsit kibővítve, és hozzátéve a háttéranyagokat is.

Ez a könyv egy gyakorlati kézi könyv, a való életben azonnal használható számos kommunikációs eszközt adunk a kedves olvasó kezébe, hogy ezekkel „harcolva” küzdjön meg a számára nehéz emberekkel, legyen az kibírhatatlan munkatárs, rossz szomszéd, veszekedős anyós, netán kemény főnök. A könyv tartalmazza azokat az elméleti megközelítéseket, melyek szükségesek megérteni a kommunikációs tippek, ötletek hátterét. A könyv végén felsoroltam az irodalomjegyzékben azokat a könyveket, melyek adtak számomra is ötleteket és amelyeket ajánlok olvasásra annak, aki szeretne jobban elmélyülni a gyakorlati kommunikáció szakirodalmában.

Dr. Mosonyi Tamás, a szerző

Kinek ajánljuk a könyvet?

  • Akik úgy érzik egyedül kell megküzdeniük a világgal.
  • Akik hisznek a szó erejében.
  • Akik szeretnének kiállni magukért és érvényesíteni érdekeiket.
  • Akik szeretnék megelőzni a konfliktusokat.
  • Vezetőknek, akik megoldást keresnek nehéz helyzetekre.
  • Vezetőknek, akik a folyamatos fejlődést választják.
  • Vezetőknek, akik szeretnének elsajátítani egy hatékonyabb kommunikációt.
  • Nagy szervezetben (állami, vagy multi) dolgozó munkatársaknak, akik nap mint nap kerülnek sok emberrel interakcióba.

A szerzőről

dr. Mosonyi Tamás

Ügyvezető tréner, orvos, marketing szakértő

Orvosként végzett, majd a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát Nemzetközi Marketing szakágon. 15 évet dolgozott multinacionális környezetben. Óraadó egyetemi tanárként 11 év tapasztalattal rendelkezik. A Szóműhely tréning cég alapítója, 2001 óta ezernél több alkalommal tartott előadásokat és vezetett tréningeket.

Néhány hétköznapi példa:

Hogyan kérjem vissza a kölcsönt, amit egy hónapra kért tőlem fél éve egy jó barátom?

Hogyan küldjem haza anyósomat, aki 3 hete jött hozzánk két napra?

Hogyan mondjam meg szigorú férjemnek, hogy mégis csak megvettem azt a cipőt 50.000Ft-ért?

Hogyan mondjam meg, hogy árat kell emelnem az infláció végett, hogy el ne veszítsem az ügyfelemet?

Hogyan kérjek több adminisztratív segítséget analitikus felettesemtől?

Hogyan kérjek béremelést domináns főnökömtől?

Mit mondjak munkatársamnak, aki velem van egy szobában, ha nem bírom elviselni a parfümjét?

Temérdek ezekhez hasonló szituációval találkozik mindenki. A könyv ilyen és ehhez hasonló szituációk megoldásánál nyújthat segítséget.

Lapozz bele a könyvbe

Rendeld meg a saját példányod itt!

Nehéz emberek kezelése

Ez a könyv nem egy tudományos értekezés, nem foglal magába saját kutatási eredményeket, még csak nem is az a célja, hogy újat alkosson a nehéz emberekkel való kommunikációban. Ez egy gyakorlati kézikönyv, melyben ajánlásokat talál a kedves olvasó a számára nehéznek észlelt emberek és helyzetek hatékonyabb kezelésére. 99 kommunikációs ötlet segíti az olvasót az eredményesebb megoldásokban és számos gyakorlati példa támasztja alá az elméleti tudásanyagot.

5,990Ft